KARUP Design Canapea extensibila bej Roots 140/200 cm
Descriere produs
Cadru pliabil, utilizat in 3 pozitii: canapea, sezlong sau pat
Dimensiuni: canapea 65/22/84 cm, pat 140/108 cm
Saltea cu nasturi: amestec de lana cu 4 straturi de lana 50%, 40% poliester, 10% bumbac si 4 cm miez de spuma. Inaltimea saltelei este de 12 cm
Cadru: lemn masiv de pin
Culoare: cadru natur, saltea bej de fermitate: mediu spre ferm
Karup Design este un brand danez care produce piese de mobilier inspirate de stilul de viață japonez. Acest lucru se reflectă în versatilitatea fiecărei piese, dar mai ales în omniprezența saltelelor tip futon.
Datorită cadrului ajustabil și al saltelei flexibile, vei obține trei piese diferite de mobilier:
În poziția clasică, Roots este o canapea confortabilă cu un design inspirat de cultura japoneză;
Extinsă, Roots se transformă într-un pat.
Dacă vrei să te uiți la TV dintr-o poziție confortabilă, pliază-i picioarele din spate și vei obține cel mai comod fotoliu de cinema, la tine acasă.
Produse asemanatoare
Acest website foloseste cookies
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Statistici
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.