Livrare gratuita pentru comenzile peste 300 Lei +40728972181 Luni-Vineri 9.00-18.00 office@hobbymobila.ro

FAQ

1. Cum pot efectua o comanda?

Adauga produsele dorite in cos si finalizeaza comanda online. In caz ca intampini erori, ne poti contacta prin SMS la  0728 972 181 de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00 – 18.00 sau prin e-mail office@hobbymobila.ro .

2. Ce se intampla dupa plasarea comenzi?

Clientul primeste un mail de cofirmare a comenzii plasate. Dupa, comanda ta se proceseaza si se verifica in depozitul hobbymobila. Dupa verificarea comenzii vei fi anuntat telefonic sau prin e-mail ca produsele comandate sunt disponibile si se vor livra. In caz ca produsul nu este disponibil vei fii informat de echipa hobby referitor la cand revinde in stoc sau alte detalii. Daca produsul este foarte voluminos sau este dintr-un material sensibil acesta nu poate fi livrat prin curierat rapid; in acest caz produsul tau se poate livra prin bursa de transport si plata poate fi facuta doar prin transfer bancar. Detaliile referitor la aceasta procedura se vor trimite prin e-mail.

3. Cum se livreaza comanda?

Livrarea este asigurata de catre firmele de curierat rapid Dragon Star si Toya. Firmele de curierat suna clientii inainte sa livreze produsul. Produsele NU se pot verifica in momentul preluarii lor, deci desfacerea pachetelor nu este permisa. 

4. Livrarea este gratuita?

Daca valoarea comenzii depaseste suma de 300 lei, transportul este gratuit oriunde in tara. In caz contrar, taxa transportului este de 25 lei. 

5. In cat timp se livreaza produsele?

Termenul de livrare: 7-10 zile LUCRATOARE. Daca se alege optiunea: ”Ridicare produs din magazine” – produsul se va putea ridica din magazine in 5-7 zile lucratoare de la plasarea comenzii; clientul este informat telefonic sau prin e-mail de indata ce comanda este pregatita pentru ridicare.

6. Pot modifica o comanda plasata?

Pentru a modifica comanda plasata, ne poti trimite un mail la adresa office@hobbymobila.ro specificand numarul de comanda.

7. Pot afla informatii despre comenziile anterioare?

Pentru informatii referitoare la comenziile tale anterioare ne poti trimite un mail la adresa office@hobbymobila.ro.

8. Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Nu este obligatoriu. Datele tale personale sunt necesare in momentul in care plasati comanda. Numarul tau de telefon si adresa de mail ne vor ajuta sa comunicam mai usor.

9. Pot sa platesc cu cardul direct pe site?

In magazinul nostru online sunt acceptate platiile cu cardul, (optiunea platii online este sustinuta de furnizorul payu.ro). In cazul in care nu doresti sa achiti online, poti opta pt plata offline, deci plata ramburs, la livrarea produsului. De asemenea acceptam plata prin transfer bancar cu ordin de plata.

10. Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc . Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, te rugam sa ne contactezi la office@hobbymobila.ro .