Intrebari frecvente
1. Cum pot efectua o comanda?
Adauga produsele dorite in cos si finalizeaza comanda online. In caz ca intampini erori, ne poti contacta prin SMS sau mesaj Whatsapp la 0729 618 752 de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00 – 18.00 sau prin e-mail office@hobbymobila.ro .
2. Ce se intampla dupa plasarea comenzi?
Clientul primeste un mail de cofirmare a comenzii plasate. Dupa, comanda ta se proceseaza si se verifica in depozitul hobbymobila. Dupa verificarea comenzii vei fi anuntat telefonic sau prin e-mail ca produsele comandate se vor livra. In caz ca produsul nu este disponibil vei fii informat de echipa hobby referitor la cand revinde in stoc sau alte detalii. Daca produsul este foarte voluminos sau este dintr-un material sensibil acesta nu poate fi livrat prin curierat rapid; in acest caz produsul tau se poate livra prin bursa de transport si plata poate fi facuta doar prin transfer bancar. Detaliile referitor la aceasta procedura se vor trimite prin e-mail.
3. Cum se livreaza comanda?
Livrarea este asigurata de catre firmele de curierat rapid: GLS, DPD, Transilvania Post, Fan Curier, Dragon Star si GLS. Firmele de curierat suna clientii inainte sa livreze produsul. Produsele NU se pot verifica in momentul preluarii lor, deci desfacerea pachetelor nu este permisa.
4. Livrarea este gratuita?
Daca valoarea comenzii depaseste suma de 300 lei, transportul este gratuit oriunde in tara. In caz contrar, taxa transportului este de 29 lei.
5. In cat timp se livreaza produsele?
Termenul de livrare: 7-10 zile LUCRATOARE sau in 48 ore lucratoare pt produsele care au aceasta caracteristica in descrierea lor. Daca se alege optiunea: ”Ridicare produs din magazine” – produsul se va putea ridica din magazine in 5-7 zile lucratoare de la plasarea comenzii; clientul este informat telefonic sau prin e-mail de indata ce comanda este pregatita pentru ridicare.
6. Pot modifica o comanda plasata?
Pentru a modifica comanda plasata, ne poti trimite un mail la adresa office@hobbymobila.ro specificand numarul de comanda sau ne poti suna la 0728972187.
7. Pot afla informatii despre comenziile anterioare?
Pentru informatii referitoare la comenziile tale anterioare ne poti trimite un mail la adresa office@hobbymobila.ro sau ne poti suna la 0728972187.
8. Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Nu este obligatoriu. Datele tale personale sunt necesare in momentul in care plasati comanda. Numarul tau de telefon si adresa de mail ne vor ajuta sa comunicam mai usor.
9. Pot sa platesc cu cardul direct pe site?
In magazinul nostru online sunt acceptate platiile cu cardul, (optiunea platii online este sustinuta de furnizorul Netopia Payments). In cazul in care nu doresti sa achiti online, poti opta pt plata offline, deci plata ramburs, la livrarea produsului. De asemenea acceptam plata prin transfer bancar cu ordin de plata.
10. Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc . Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, te rugam sa ne contactezi la office@hobbymobila.ro sau la numarul de telefon 0728972187.