Politica De Retur
Returul oricarui produs se va efectua în aceleași condiții decente în care ați primit coletul cu produsul (nu deteriorat, nu folosit, nu montat etc). Pentru inregistrarea returului va rugam sa folositi formularul de retur de pe site: https://hobbymobila.ro/returna...
Renunțarea la produs este posibila in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestuia! INSCRIEREA RETURULUI CATRE FIRMELE DE CURIERAT PARTENERE ESTE FACUTA DE CATRE CONSULTANTII HOBBYMOBILA.RO si nu se accepta retururi trimise prin alte firme de curierat.
Cheltuielile de transport si cheltuielile de procesare retur sunt suportate de catre client, acestea fiind urmatoarele:
GREUTATE COMANDA | COST DE TRANSPORT SI PROCESARE RETUR |
< 15 kg | 50 LEI |
15 - 29,99 kg | 80 LEI |
30 - 49,99 kg | 100 LEI |
50 - 99,99 kg | 150 LEI |
Pentru canapele, coltare, paturi tapitate, boxpring costurile si produse de tapiterie marca Mobila Dalin returului sunt:
VALOARE COMANDA | COST DE TRANSPORT SI PROCESARE RETUR |
< 1000 LEI | 200 LEI |
1000 LEI – 2000 LEI | 400 LEI |
2000 LEI – 3000 LEI | 500 LEI |
3000 LEI – 4000 LEI | 600 LEI |
4000 LEI – 6000 LEI | 700 LEI |
In cazul in care este vorba de o reclamatie (produsul a ajuns defect sau cu probleme din transport) aceasta trebuie sa fie sesizata de catre client in termen de MAXIM 14 zile calendaristice de la primirea produsului iar costul returului este suportat de hobbymobila.ro . NU SE ACCEPTA RECLAMATII PRODUS DUPA DEPASIREA TERMENULUI DE 14 ZILE calendaristice (atentie: clientul are obligatia sa desfaca produsul dupa ce il primeste). Clientul are obligatia sa pregateasca produsul pt ridicarea lui de catre curierul comandat de consultantii hobbymobila.ro. Sesizarea returului de catre client se face prin mail la office@hobbymobila.ro specificand numarul de comanda sau in formularul de retur de pe site-ul www.hobbymobila.ro. Cererile de retur se proceseaza in termen de maxim 3 zile lucratoare de la primirea lor.
Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client.
Nu se considera comert la distanta livrarea produselor prin mijloace proprii S.C. Livmar Production SRL, conform Legii nr. 51 din data de 21 ianuarie 2003.
În cazul în care cumpărătorul realizează că produsul achiziționat nu este ceea ce și-a dorit, acesta are posibilitatea de a returna produsul respectiv optând pentru una din variantele:
1. returnarea banilor în contul bancar personal in cazul platii prin ramburs in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea returului; returnarea banilor pe cardul de pe care s-a facut plata in cazul platii online prin card bancar in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea returului.
2. inlocuirea produsului cu un altul (in limita stocului disponibil la momentul primirii de către magazin a coletului), contravaloarea acestuia fiind reglată in functie de caz.
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice!
3. Emiterea unui cupon valoric pentru suma respectiva, acesta se poate folosi pe site-ul nostru pentru orice alta comanda.
ATENTIE: rambursarea baniilor se proceseaza DOAR DUPA CE PRODUSUL A AJUNS IN DEPOZITUL HOBBYMOBILA.RO.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile - daca e cazul, cu etichetele si prospecte intacte, fara semne de folosire si documentele –factura fiscal in original in scopul stornarii acesteia- care l-au insotit) si returnat prin curierul cu care colaboreaza S.C. Livmar Production SRL.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 10 de zile lucratoare de la sosierea returului la depozitul www.hobbymobila.ro . In cazul unui retur acceptat, clientul poate opta pentru achizitionarea altui produs, cu plata diferentei sau pentru rambursarea contravalorii produsului in contul bancar pt comenzi cu plata ramburs sau direct pe card pt comenzi efectuate cu plata cu cardul.
ATENTIE! Politica pt colete refuzate dupa livrare
In cazul refuzarii coletului dupa ce s-a efectuat comanda de catre client, acesta se obliga sa achite ca daune si despagubiri, interese in valoarea costului pentru transportul tur-retur. In caz contrar se aplica clauzele legilor comertului electronic Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 si se incalca prevederile "Termeni si conditii" de pe acest site.
NU primim retururi prin Posta Romana! Produsul de returnat poate fi trimis prin firma de curierat numita de consultantii hobbymobila.ro si cererea de returnare catre curier se face de un consultant hobbymobila.ro si nu de catre client; clientul este informat de consulatntii hobbymobila.ro cand produsul pregatit de retur se va ridica de catre curier.
www.hobbymobila.ro îsi rezervă dreptul de a refuza returnările expediate sau comunicate după limita perioadei de returnare sau articolele care nu se află în aceeaşi stare în care au fost primite.
Pentru alte informatii legate de returul produselor, ne puteti contacta prin E-Mail la office@hobbymobila.ro, va rugam sa precizati numarul de comanda.