Trolerele Neon au exteriorul realizat din policarbonat ușor de calitate premium. Căptușeala din interior este confecționată din sticle PET reciclate (Recyclex®). Pentru un troler au fost folosite în medie 8-14 sticle PET reciclate, cu volumul de 0,5 l. Trolerul se deplasează lin și foarte confortabil datorită celor 4 roți duble silențioase cu rotație la 360° și suspensie dublă pentru amortizarea șocurilor.
Călătoriți fără grijă datorită unei încuietoare TSA integrată cu trei cifre și a unui fermoar antifurt. Interiorul trolerului este special conceput pentru a vă oferi o capacitate maximă pentru toate obiectele indispensabile în călătoriile dvs. Interiorul este compartimentat cu ajutorul unui despărțitor cu fermoar, al unui despărțitor detașabil și al unor curele de fixare reglabile. În plus, căptușeala este detașabilă, pentru a putea fi spălată cu ușurință în caz de murdărire (spălare manuală).
Material: polipropilena; interior - poliester
Dimensiuni: 55/40/23 cm
Volum: 38 l
Culoare: rosu
Produse asemanatoare
Acest website foloseste cookies
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Statistici
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.